odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

poniedziałek, 16 marca 2015

Jest 23:12

Wróciłam z pożegnalnej imprezy u przyjaciół, którzy na osiem miesięcy wyjeżdżają do Niemiec:(
Obiecałam nowy wpis, to jest:)
Skończyłam następnego kołowca
Dorobiłam  do kompletu opaskę na głowę.

W sweterku zakochałam się od pierwszego wejrzeia.
Miękki, ciepły , miły w dotyku, piękne kolory :) Żyć, nie umierać :)))
♥ 
                                                                                             ♥ 
♥ 
I to już wszystko na dzisiaj...........
 serdeczności........
................do następnego razu

 kryska  ♥ 

35 komentarzy:

  1. Strasznie podobają mi się te kołowce. Ten na zdjęciu ma super kolorki, pozdrawiam serdecznie ;)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny piękny kołowiec :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie zakochać się w tak pięknym sweterku. Super ten kołowiec.Bardzo mi się podoba ta jakże trafna nazwa:)
    Co do pożegnalnej wizyty, ja zdecydowanie nie lubię się żegnać ale uwielbiam się witać. Ale cóż bez pożegnań nie byłoby powitań:))
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle piękny. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kołowiec:) Super kolory:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te kołowce :) w te 8 miesiecy szybko minie, Nich się Pani nie smuci - jeszce "chwila" i bedzie impreza powitalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym go z pleców nie zdjęła:) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny sweterek Krysiu, moje serce podbił równie mocno. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny , i jak go nie kochac

    OdpowiedzUsuń
  10. Przytulaśny,co zresztą widać po modelce,że trudno się z nim rozstać,jednym słowem świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. Przytulaśny,co zresztą widać po modelce,że trudno się z nim rozstać,jednym słowem świetny

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały! Przepiękne kolory :-) Bardzo mi się podoba ta wersja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty masz fabrykę swetrów, nie znam drugiej osoby, która by tak ekspresowo robiła tyle rzeczy i to takich dużych! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.
    Masz rację swetry-kołowce są wspaniałe ;-) miałam jeden i zrobiłam sobie drugi ;-) he i cieszę jak dziecko z nowej zabawki.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie welnianysweter.blogspod.com
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, prześliczny jest i widać, że mięciutki, tak miekko się układa. Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne cudeńkow wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny! zazdraszczam pozytywnie - mam teraz fazę na sweterki, więc chyba w końcu i ja wydziergam sobie kołowca :)). Kolory przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne te Twoje kołowce :) Boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny i takie kolory jak lubię! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Krysiu, cudowny kołowiec wydziergałaś.Kolor rewelacyjny w stopniu najwyższym! Kołowce mają w sobie "COŚ", ja tez ciągle je dziergam.Fajnie się robi, fajnie nosi i fajne na prezent, bo miary nie trzeba brać.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory i piękny sweterek :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny! Piękne kolory!Jak zwykle piękny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kołowce! Są super. I właśnie taki jeden mam na drutach :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Następne cudo ujrzało światło dzienne ;-)
    Krysiu cudny kołowiec ,piękny kolorek ,a ta opaska wspaniały pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezwykle ładny sweterek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycam się Krysko razem z Tobą . Modelka bardzo podobna do Ciebie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze pięknie! I cieszy mnie, że już w Twoim ogrodzie wiosnę słońce przywołuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwycający !!!jak zwykle:))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweterek leży jak złoto, wygląda super i modelka w nim bardzo zgrabnie wygląda. Podziwiam i brawo, super praca. Pozdrawiam, Krista

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny kolejny kołowiec - cudnie się prezentuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny kołowiec-ma cudne kolorki.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ z Ciebie zdolna dziewczyna - kołowiec cudny i figurka modelki do pozazdroszczenia - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ z Ciebie zdolna dziewczyna - kołowiec cudny i figurka modelki do pozazdroszczenia - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ on piękny. Mam na myśli oczywiście kołowca:)*

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...