odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 9 lipca 2014

wspólne czytanie i dzierganie......i moja wielka prośba o poradę

Dzisiaj rano skończyłam  czytać " Łuk Triumfalny " E. M. Remarquea.  
Potem złożyłam wizytę w BM i wypożyczyłam  następne dwie książki rzeczonego pisarza.
Mam nadzieję na nowe, wspaniałe doznania :)
Z dzierganiem ostatnio u mnie kiepsko, ale przede mną ogrom pracy w tej dziedzinie.
Włóczki już wybrane, czekam na dostawę.
Brak mi jednej, najważniejszej dla mnie włóczki.
Stąd moja prośba, wielka prośba do Was......doświadczonych dziewiarek
.....znawczyń tematu
Poszukuję białej, śnieżnobiałej włóczki, w bardzo dobrym gatunku, ( jedwab, bawełna ).
 Z włoczki tej powstanie komplet dla kogoś bardzo cudownego na bardzo podniosłą uroczystość :)
Póki co, niech to pozostanie moją małą tajemnicą :)
Proszę o radę i wskazówki. Większość jedwabnych włóczek występuje w kolorze naturalnym ( ekri ).
Ta ma być biała, bialusieńka, ale bez niebieskiego odcienia.
Musi być cienka. Powstanie z niej szydełkowa koronka :)
 Czekam z niecierpliwością na konkretne rady i wskazówki :)
Nawiązaniem do poszukiwanego koloru jest ta, występująca  dzisiaj w roli drugoplanowej, śnieżnobiała hortensja.
♥ 
Pozostając w temacie kwiatów.....
....zapraszam na moje kwiatowe CANDY
I to już wszystko na dzisiaj. Pozdrawiam najserdeczniej   
 do miłego.............
   ............ kryska   ♥ 




24 komentarze:

  1. Tym razem nie pomogę, względem białej włóczki jestem kompletnie zielona :)))
    Ale spójrz może na tę wełenkę: http://www.sklep-zeberka.pl/micro-010-p-5.html
    Krysiu, jakie piękne te kwiaty u Ciebie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Elu dziękuję :) Muszę upewnić się, czy aby nie podgryza. Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. ja tez niestety nie pomoge w kwestii włoczki bo nigdy takowej nie potzrebowałam wiec nie wiem gdzie można ją kupic

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zdjecia. Niestety ja doswiadczona dziewiarka nie jestem: zapytaj moze Marzenke z Welnianych Mysli - ona prowadzi e- sklep z wloczka. Pozdrawiam serdecznie Beata z moda na bio

    OdpowiedzUsuń
  4. To już chyba na prawdę potrzebny fachowiec w tej dziedzinie. Gdyby chodziło o sznurki , proszę bardzo:))
    Nie mniej życzę powodzenia w poszukiwaniach. Na pewno doświadczone dziewiarki coś Ci doradzą
    Kwiaty piękne.
    Powodzenia i serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko dziergam z bieli, biel mnie trochę przeraża, choć prezentuje się zjawiskowo.
    Twoje białe hortensje mnie rozmarzyły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie cudne, takie ciepłe, słoneczne. Remarquea czytała juz dość dawno, chyba wszystko co napisał. Te książki są do siebie podobne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj na włoczkach się nie znam niestety, nie pomogę :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. jej nie pomogę, u mnie wybór włóczek marny ... ale może poszukaj wiskozy słyszałam, że miła jest może Riva firmy Gazzal musisz sprawdzić czy maja białą i jaki to biały jest ... i chyba białe kordonki byłyby dobre, choć może za sztywne jednak ....
    chyba się domyślam co to za uroczystość ;)))
    Buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biel prawdziwa z obawy przed zabrudzeniem (roboty za oknem i inne ;-)) dziergałabym w rękawiczkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z bielą Krysiu- taką śnieżną często są kłopoty. Polowałam przed ślubem córki prawie rok, a i tak nie udało mi się zdobyć śnieżnobiałej. Teraz- przy chrzcinach miałam ten sam dylemat. Nie mniej jednak mocno trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/listing/listing.php?string=W%C5%82%C3%B3czka+RED+HEART+MIAMI+100%25bawe%C5%82na+%C5%9Bnie%C5%BCna+biel&similar=1&order=xd&link=1- zerknij może tutaj:-)

      Usuń
  11. Bardzo lubie Remarque'a, najlepiej w oryginale... kurcze nie pomoge z ta wloczka, bo kupuje zupelnei gdzie indziej, ale mam nadzieje, ze znajdziesz wymarzona...

    OdpowiedzUsuń
  12. Krysiu, w sprawie śnieżnobiałej bieli nic nie pomogę, bo jak na złość wszystko co mam to ecri, a białe mam grube, proponowałabym Ci najzwyklej w świecie zadzwonić do któregoś sklepu internetowego i niestety zdać się na osąd pań ze sklepu, a w sprawie bieli, szczególnie tej śnieżnobiałej i bez niebieskiego połysku, to trudna i dość indywidualna sprawa, każdy widzi biel inaczej niestety:))) Powodzenia! Daj znać , jak znajdziesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Zupełnie nie znam się na cieniutkich włóczkach ale po takim wstępie nie mogę doczekać się efektu końcowego "tego czegoś" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krysiu, z białymi włóczkami jest ten problem, że one powstają w wyniku wybielania. Śnieżnobiałego jedwabiu to niestety raczej nie kupisz. Nie wiem, na co potrzebujesz tej włóczki, więc trudniej mi doradzić. Najbardziej chyba biała z cienkich włóczek mi znanych i dostępnych w e-dziewiarce jest cable5, Popatrzę jeszcze na żywo na Merino Fine Mondiala, ale nie wiem czy o taką włóczkę Ci chodzi. Jakby co, to skontaktuj się ze mną na maila, postaram się pomóc. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. W zeszłym roku dziergałam dla siebie na szydełku długą ażurową bluzeczkę ze śnieżnobiałych nici.
    Bluzeczka była wydziergana podwójną nicią. Jedana to była 100% bawełna-- duży kordonek "MAXI", a druga to połyskująca nić poliestrowa z Ariadny o nazwie "Koral" nr koloru 400. Nie są co prawda z jedwabiem, ale na pewno śnieżnobiałe bez niebieskawych refleksów.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapomniałam dopisać, ta moja śnieżnobiała bluzeczka jest w poście z 5 sierpnia 2013 r.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że w sprawie włóczki powinnaś zdać się na Makunkę albo na inne dziewczyny , które mają sklep. Remarqua czytałam dawno ale pamiętam, że szalenie mi sie podobał, chyba muszę sobie przypomnieć. A te Twoje hortensje.... przepiękne. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne hortensję , a tego autora nie znam - miłej lektury życzę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do włóczki, to Ci nie doradzę... Kiedyś bym wiedziała... Ale za to mogę się pozachwycać Twoimi kwiatami i moimi ukochanymi hortensjami :)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hortensje są zjawiskowe, piękne i eleganckie. Lubię te kwiaty. Mam nadzieję, że trafiłas już na właściwą włóczkę i pokażesz nam kolejną piękną pracę. Pozdrwaiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba się domyślam do czego potrzebna Ci włóczka:)))
    Ale wiesz,że ja nie znam się na tym.Za to na książkach i kwiatach trochę więcej:)Świetny wybór.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...