odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 15 stycznia 2014

ESTOŃSKA RAINBOW 800/100 ...PILNIE POSZUKIWANA

Może któraś z Was ma do odsprzedania cały motek, lub jego część  ?????????

Chodzi o włóczkę estońską  TĘCZOWĄ  ( tę cieńszą )

włóczka Artistic Yarn 8/1 (estońska)

Pokażę wyrób entrelakiem, żeby jeszcze przybliżyć, o którą włóczkę chodzi
Zaczęłam robić córce sweterek z koła
i zabrakło włóczki. Chciałam dokupić, ale nie ma. NIGDZIE !!!!
I kicha....................:((((((
Może któraś z Was wie, gdzie można ją dokupią, albo posiada w swoich zbiorach takową włóczkę.....................PROSZĘ O KONTAKT
kstudio@onet.pl

ZAKUPIĘ, ODKUPIĘ..........I.......BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA :)

Pozdrawiam najserdeczniej i czekam Z NIECIERPLIWOŚCIĄ  na wiadomość :)
                                                                                                  kryska 

25 komentarzy:

  1. Mam resztkę 30 gramów. Przyda się?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka :)))) Przyślij mi, proszę Twego e-maila, to omówimy szczegóły :) z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znalazłam na allegro http://allegro.pl/estonska-welna-1-ply-kolor-fall-800m-100g-i3881488868.html pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostało mi z chusty niewiele, nawet nie sprawdzałam ile, ale jeśli podasz adres mogę Ci wysłać - mnie jest już niepotrzebna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeśli nie uda sie na Allegro, to się odezwę:)

      Usuń
  5. O już jest pomoc , ale chyba więcej Ci się przyda...

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu,napisz do Pani Gosi z Allegro ( gosia-samosia2) ja tak robiłam jak potrzebowałam jakiś konkretny kolor.Pani Gosia to bardzo miła osoba i wystawiała na aukcji moje zamówienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu mam cały motek nie tknięty tylko przewinięty w kłębek. Jutro Ci wyślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście przewinę w motek :))))

      Usuń
    2. Elu, jak się cieszę:) Znowu zjawiasz sie, jak dobra wróżka:) Nie przewijaj, bo ja znowu zwinę:))) Pozdrowionka:)

      Usuń
  8. Widzę, że jak tak dalej pójdzie to jeszcze jeden sweterek wyjdzie, cieszę się, że będziesz mogła dokończyć to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, życzenie się spełniło, super

    OdpowiedzUsuń
  10. Wełenka piękna - tylko pochwal się jak skończysz sweterek!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach co byśmy zrobiły bez tego internetu!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz mialam pisac ze tez mam pol motka. Jakby cos to jestem w pogotowiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpisalam sie ale wcielo moj komentarz chyba... Probowalam zrobic taki sweterek ale musze kupic sobie skarpetkowe druty, bo na okraglych nie idzie tego zaczac... Czy Ty dodajesz po 1 oczku na kazda 1/8 czesc czy po dwa? Fajne linie wychodza.

      Usuń
  13. Fakt, że muszą być skarpetkowe na początku. Potem dodawałam po 1 oczku w co drugim okrążeniu. Zajrzyj sobie tu http://www.garnstudio.com/lang/pl/pattern.php?id=5288&lang=pl to Ci się wszystko rozjaśni:) Pozdrawiam i miłego dziergania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, bo widzę że problem rozwiązany.A u mnie to raczej sznurki królują:))
    Nie śmiej się Kochana zbytnio ze mnie.Ale patrzę na ten "obrus z dwoma otworkami"i myślę sobie jak z tego wyjdzie sweterek?????. Ale jak już napatrzyłam się na Twoje cudeńka, nie wątpię że na pewno fantastyczny.
    Serdeczności moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko:) Zobacz tu: http://www.garnstudio.com/lang/pl/pattern.php?id=5288&lang=pl
      Jak tu zajrzysz, to już wszystko będziesz wiedziała:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Niestety nie mam takiej włóczki ale wpadłam z pozdrowieniami i uściski zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorota Grzywacz3 września 2018 08:47

    Czasami i tak bywa, że w najmniej odpowiednim momencie zabraknie nam włóczki. Mam nadzieję, że udało ci się skompletować całą i mogłaś dokończyć swoje dzieło. ja zawsze na zapas kupuję włóczkę https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Puna/44 żeby właśnie nie było takich sytuacji jak ta u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...