odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

poniedziałek, 23 września 2013

Już jesień..........

Pierwszy dzień jesieni przywitał mnie deszczem, wiatrem i chłodem. Wierzę jednak w to, że przyjdzie jeszcze ta prawdziwa, ZŁOTA POLSKA , z babim latem, słońcem i cudownymi kolorami.
Udało mi się juz trochę tych kolorów przywołać.
Popatrzcie :)

                                                                                ♥
                                                                              
                                                                              
 
 
 Szal powstał ze 100% - ej estońskiej wełnianej. Ma 250cm długości i 50cm szerokości.
Jest zwiewny, cudownie kolorowy, jesienny. Wykonany entrelakiem.
Dla chętnych.....barwy ochronne na tę porę roku.
 Od kilku dni mam swój sklepik w Da Wanda. Szal będzie można tam kupić....albo bezpośrednio ode mnie.
Zapraszam :)

 To już wszystko na dzisiaj. 
Pozdrawiam  najserdeczniej:)
kryska


67 komentarzy:

  1. Piękny to mało powiedziane. Zachwycam się i podziwiam.Cieplutkie złoto-jesienne kolory och i ach. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Wspaniały szal w przepięknych kolorach.
    Zdjęcia bajeczne...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny , Twoje wykonanie i kolory estońskiej wełny są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal utkany w kolorach jesieni:))) Piękny!
    U nas też leje, szaro i buro psa szkoda wypuścić ale mam nadzieję, że jeszcze do nas przyjdzie ta złota nasza piękna jesień. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szal, i te jesienne kolory!! Takiej barwnej jesieni Wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno przyjdzie!
    Piękne zdjęcia i piękny jesienny szal:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szal jest cudowny, kolory niesamowite:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie wierzę! Wyglada jak kolorowa pajęczyna:) Jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Feeria barw! I to tych najcudniejszych :) Omotawszy się takim szalem można zapomnieć o pluchach i słotach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku przepiękna ta Twoja jesień krysiu:)))
    bardzo podobają mi się kolorki tego szala! :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka przepiękna ta jesień u Ciebie:) Szal jest po prostu cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. coś pięknie,wszystkie kolory jesieni uwiecznione na szalu!

    OdpowiedzUsuń
  13. To najpiękniejszy enterlak, jaki widziałam! Tak cudwonie delikatny i kolorowy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakimkolwiek ściegiem niem został wykonany - jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szal ma przecudny kolor i wzór. Pięknie gra z jesiennymi kolorami. Zawsze masz pięknie wyeksponowane prace z gustem i ze smakiem aż chce się zaglądać i czekać na nowe wpisy. Pozdrawiam cieplutko i gratuluję otwarcia sklepiku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny - uwielbiam entrelac (dzięki tobie się go nauczyłam), a kolorystyka bardzo energetyczna. W sam raz na rozweselenie jesiennej szarugi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szal przepiękny i tak barwny, że nie można od niego wzroku oderwać ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki piękny.....na jesień akurat :) , no i zimę, ale to jeszcze zbyt wcześnie, nie chcę zapeszać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny szal...piękna jesień...

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczności, Krysiu, niczym jesienna pajęczynka na tle przebarwionych roślin w ogrodzie, no i oczywiście cudownie wyeksponowane :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny szal, taki energetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny a kolorki cudowne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krysiu jest po prostu CUDNY !!!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolory jesieni,a szal rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny szal, delikatny jak babie lato i kolorowy jak jesienne listki bukowiny :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki cudny jest ten szal :)) uwielbiam tęczowe kolory :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny, wygląda tak delikatnie, jakby nic nie ważył!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szal cudowny !!! delikatny jak babie lato :)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kolory! Jak jesień to tylko w takim wydaniu :)
    Pozdrawiam!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny, delikatny i ogromny szal, dużo pracy kosztował, ale efekt jest piorunujący, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czarujesz pięknymi kolorami !! Piękny szal delikatny jak nici babiego lata.Złota Polska jesień przyjdzie,żeby pokazać nam swoją paletę barw:)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Wczoraj tylko zaznaczyłam sobie Twój blog żeby nie przepadł mi w czeluściach wirtualnego świata.
    Przywiodły mnie tutaj kursy, szydełko i cała reszta.
    I też wierzę,że pażdziernik [oraz tak nieśmiało listopad] będzie złoty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Udało Ci się przywołać, oj udało...i to jak pięknie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Krysiu, Czarodziejko Kolorów! Tu nie ma co gadać, tu zachwycać się trza! :))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten szal nam mówi, że jesień może być piękna:)
    Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Szal naprawdę wspaniały!!!A zdjęcia w cudnej scenerii :) Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Krycha, jak patrzę na twój boski szal to cudnie jesiennie mi się robi:) Piękna praca i gratuluję z całych sił

    OdpowiedzUsuń
  38. idealny na taka pogodę :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj,
    Ja również mam nadzieję, że jesień jeszcze będzie słoneczna. Piękny szal.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  40. Szal jest przepiękny w moim stylu, takie cudowne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szal niczym mgiełka, niczym babie lato ;)
    Powodzenia ze sklepikiem!

    OdpowiedzUsuń
  42. ładna ta wiosna w Twoim wykonaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Krysiu, Szal jest cudowny, taki lekki i zwiewny! Kolory są zachwycające!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. niezwykle poetycka jest jesień w twoim kadrze! a babie lato mam nadzieję, jeszcze nadejdzie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ależ cudne kolory ma ten szal!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolorystyka powala!!!
    Cudne mi kojarzy się z babim latem:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  47. jest zachwycający... energetyczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. jest zachwycający... energetyczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna mgiełka.Zdecydowanie udało się Tobie przywołać jesienne kolorki.Pozdrawiam i zapraszam,Iventi :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepięknie pokazałaś tę jesień, a chusta wtopiła się w nią i stanowi jedność!Cudna mgiełka!

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne inspiracją! Joy oto :-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne pomysły ,inspirujące.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ TU się działo podczas mojej nieobecności.Wzruszyłam się bardzo tymi jakże wspaniałymi i pięknymi urodzinami.Życzę aby szanowny Jubilat tak wspaniale się prezentował gdy będzie na torcie 99 no i następnie dużo więcej.
    Monogramy piękne.
    A szal ,o przepraszam ta tęczowa cudowna mgiełka jest niesamowicie piękna.Jesień w tak cudownych barwach po prostu kocham:))))
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  54. A mnie wełenka drapie, choćby była nie wiem jak miękka, buuuuuuuuuuu
    Połaziłam po sklepiku, pięknie:)))
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać: Witaj w klubie:))) U mnie już jutro! :)))))))

      Usuń
  55. Pięknie tę wełenkę wykorzystałas. Mam nadzieję, że nic się złego nie dzieje i ta długa przerwa, to tylko nawał twórczej pracy. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...