odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

piątek, 9 listopada 2012

KRÓTKO I NA TEMAT

 
WITAM : )))
w moim świecie z wełny, lnu i bawełny.....................
PO PIERWSZE :
Mój W dostanie w poniedziałek prezent.
Tu niezastąpiona Em przyszła mi z pomocą :)))
3 metry szalika. Czapka robiona na okrągło, na za długich  drutach na żyłce. Już wiem, jak to się robi, ale mnie ta metoda denerwuje.Za dużo przekładania, plątania, przeciągania. Lubię jasne, proste sytuacje:)))
Lubię się też rozpędzić, a przy tej metodzie trzeba ciągle zwalniać, to nie dla mnie :))))
Włóczka, to Oliwia /100g-250m/ 25% wełna, 75% akryl.
Zużyłam po 3 motki  każdego koloru.
 Cudowny melanż czarnej z granatową. Polecam.
W takim rynsztunku, codzienne spacery z psem, bez względu na pogodę :)))) już nie będą straszne :))))

PO DRUGIE:
Pledzik skończony
Dane techniczne:
56 kwadratów ( 7x8 ) -  prostokąt 69 cm/80 cm
obwódka 3 okrążenia - 4 cm/ motek białej włóczki
Całość 77cm/88cm

Zużycie włóczki
3 motki białej
2/3  niebieskiej jasnej
1/2 niebieskiej ciemnej

PO TRZECIE:
Aniołki już oprawione, wiszą na ścianie
 Chcę stworzyć swego rodzaju tryptyk, przybędzie więc trzeci aniołek na granatowym tle, ale nie wiem kiedy to się stanie.

PO CZWARTE:
Sześć osób zgłosiło chęć przygarnięcia niechcianego aniołka. Bardzo się cieszę, że osobą, która przytuli go do snu będzie Ulencja z Manufaktury Dobrych Klimatów :)))) Proszę o kontakt na e-maila

PO PIĄTE:
To już koniec moich opowieści. Przede mną trzy dni cudownych gości :)))) Zaczynamy od dzisiaj :))
W wolnych chwilach będę zaglądać do Was, bo to już nałóg chyba :))))
Pozdrawiam Was bardzo, bardzo serdecznie, zdrowia życzę i

 
do następnego razu
               Kryska


                                                                            ♥            
      

30 komentarzy:

  1. Piękny podarunek dla męża,trzy metry to się napracowałaś.Mój małżonek też gustuje we wszystkich odcieniach niebieskiego.Życzę Ci odpoczynku w miłym gronie,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciepły, męski szal....Do wtulenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten męski komplet - szkoda że mój mąż nie nosi szalików:(

    Pledzik wyszedł super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany Krys, pracuś z Ciebie niesamowity, komplet ciepły i fajny, ten szal taki długiiiiii
    Pledzik cudny !! Aniołkami już się zachwycałam ;))
    Pozdrawiam i udanego goszczenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te aniołki wygladają pieknie ,bardzo mi się podobają :)Śzalik i czapka super ,świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądają te aniołki na tych kolorowych kanwach :)) i pled jest śliczny:) a komplecik pewnie przyda się i to bardzo często :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne :)
    Ja cały czas przymierzam się do zrobienia sobie kompletu zimowego, ale jakoś nie umiem się za to wziąć :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletzimowy taki porządny na mrozy. Jednak pledzik jest wyjątkowo ładny. Cudownie sie prezentuje w tej tonacji kolorystycznej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby krótko, a szalik przecudnie długaśny:))) Miłej wizyty i serdecznych chwil życzę. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały prezent dla męża, teraz zima mu nie straszna :)
    Pledzik wyszedł przepięknie! Aniołki na ścianie prezentują się ślicznie. Prawdziwy tytan pracy z Ciebie :)
    Życzę miłych chwil spędzonych z gośćmi!

    OdpowiedzUsuń
  11. no jakie cuda! :))) bardzo ładny komplet na zimne wieczory:)))
    w szaliku to bym chyba po domu chodziła hehe:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny komplecik!pled rowniez! tak mnie zastanawia-latwiej dzierga sie drutami czy szydelkiem ??

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo pracowitą Kobietą no i zdolną oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko trzy - cudne :) ale aniołki - zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze szalik cudny- może i kiepsko Ci się go robiło ale końcowy efekt powalający... po drugie aniołki co tu dużo mówić śliczne , po trzesie dobrej zabawy życzę a po czwarte biegnę dalej ...Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko swietnie się prezentuje :) A z wekeendu i ja sie cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Krysiu dziękuję sprawiałaś mi ogromną radość na koniec szarego dnia....Buziaki . Aniołki w rameczka cudowne. Szal super , ciepełko bije z daleka. Cieplutkie buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko cudne:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  19. Znów same fajne rzeczy nam pokazujesz. Do Ciebie zawsze warto zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny prezent,kocyk śliczny a aniołkami jestem po prostu zachwycona.Miłego weekendu z gośćmi:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Melanż czarnego z granatem przepiękny!!!! A Twoje kwadraty są dla mnie od kilku dni inspiracją ( opanowałam juz sztukę ich robienia i właśnie zastanawiam się nad kolorystyka pledu, albo chociaz podusi na początek:))
    buziaki
    m.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie czeka zrobienie takiego samego kompletu dla męża i to szybko, bo już mnie ponagla (pierwszy raz to się zdarzyło!), ale kiedy oglądałam kolejne Twoje zdjęcia, to mnie olśniło, że też będę niedługo do maleńkiego dzieciątka szła i pledu to na pewno nie zrobię, ale taki śliczny obrazeczek z aniołkiem, byłby miłym prezentem. Zabieram się za hafty! Czas nagli. Dziękuję Ci, Krysko za inspirację :)))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym chciała sie nauczyć robić te kwadraciki na pledzik

    OdpowiedzUsuń
  24. mąz to teraz nie będzie miał odwrotu od spaceru z psiakiem, nawet wichura i super deszcze nie będa straszne w takim kompleice, wyszedł bardzo fajnie:)
    pledzik jest przeuroczy, napatrzeć się nie mogę!!!
    dużo buziaków przesyłam, papa

    OdpowiedzUsuń
  25. ja z kolei uwielbiam robić na okrągło :) zdecydowanie bardziej niż później zszywać dzianinę ;)

    piękny komplet dla męża, mój też chciałby, ale jakoś nie mogę się zabrać...

    uroczy kocyk i rewelacyjne aniołki!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniołki przeurocze ,ślicznie wyglądają w tych ramkach - szal superowy- kocyk słodziak taka fajna kolorystyka :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszysko urocze, a pledzik po prostu skradł me serce!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pledzik w cudnych kolorkach,można powiedzieć-do zjedzenia!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądam i oglądam... i podziwiam za masę talentów, bardzo przyjemny blog, pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...