odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

poniedziałek, 8 października 2012

Pled skończony :)))))



 
Witam
w moim świecie
  z wełny , lnu i bawełny  ♥ ♥ ♥




Skończyłam nareszcie pled:)
Pokazywałam już  wcześniej kolorystykę i sposób wykonania.
Teraz przyszedł czas na wykończenie, no to wykończyłam :)

















Wyszedł dość duży.
150cm / 220cm
Można się nim otulić, jest bardzo ciepły
 Dwie osoby też się pod nim ogrzeją :))))
sprawdzone !!!!



104 babcine kwadraty






oraz 12 rzędów plisy okalającej :)))


wyrobiłam włóczkę co do centymetra:)))





Pled prezentuje się całkiem przyzwoicie :)


W sobotę parapetówka u żeniuchów :))))

Właśnie tam , wśród innych prezentów, prezencików, wyląduje  pledzik.

Niech im długo służy   :))))))

I to już koniec mojej opowieści o losach pledu z babcinych kwadratów ;))))

Bardzo dziękuję za przemiłe słowa w komentarzach  :)))))

Witam nowych gości :))))

Wszystkich pozdrawiam bardzo, bardzo :))

i


do następnego razu
            Kryska ♥ ♥ ♥







58 komentarzy:

  1. Przepiękny pled!Niech im służy jak najdłużej i jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo !
    Piękny ten koc i na dodatek w moich ulubionych kolorach :-)
    Śliczności.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny pled! A ile włóczki trzeba mieć żeby taki pled zrobić? Tak w przybliżeniu oczywiście - będe wdzięczna za odpowiedź. A i czy to akryl? Bo bardzo ładnie się układa, a zaczełam kiedys robic pled z wełny z poliamidem i nie układała się ładnie, wiec włóczke wykorzystalam inaczej a pragnienie pledu pozostało.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zważyłam przed chwilą. Pled waży 1,2kg. Włóczka, to akryl i akryl z domieszką wełny. Nazwy nie znam, nie pamiętam:) Dokupowałam włóczkę bo mi zabrakło.Nie było już takiej samej, więc dobierałam jakąkolwiek, aby kolor pasował(biała, szara, niebieska, granatowa)To tyle :))))powodzenia

      Usuń
    2. Dziekuję za pomoc :) To muszę sobie tak na zapas - 1,5 włóczki kupić :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. pled wspaniały-gratuluję cierpliwości, ja jakoś nie mogę się zabrać do takich monumentalnych dzieł :-) tym bardziej podziwiam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity... "żeniuchy" na pewno się ucieszą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz Kryska że bardzo podziwiam co potrafisz stworzyć twoimi zdolnymi rączkami :) a pled jakby inaczej piękny:)
    Serdeczności Ilona

    OdpowiedzUsuń
  7. WSPANIAŁY!!! Szalenie mi się podoba!!! Dużo pracy, ale warto było szczególnie dlatego, że wyląduje u żeniuchów-fajne określenie:)))
    Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To określenie młodych małżonków krąży wśród naszych znajomych:)Przejęliśmy je, bo bardzo nam się podoba:)))pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo pięknie się prezentuje pled i napewno będzie dobrze służył młodym w chłodne wieczorki:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, szczególnie dobór kolorków, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Supper pledzik, bardzo podobają mi się takie stonowane kolorki. Idealny na nadchodzące chłodne dni:)))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojne kolory ,pasują do każdego wnętrza z pewnością wzbudzi podziw
    obdarowanych.Ciebie podziwiam za wytrwałość ,pozdrawiam serdecznie,pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą wytrwałością u mnie różnie bywa:) Miałam już dość tych kwadratów, dlatego plisa taka szeroka...hihihihihihihi

      Usuń
  12. Mówisz ze prezentuje sie przywzwoicie?? przeciez jest genialny!!! super:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pled jest wspaniały! Na pewno dużo pracy Cię kosztował, ale
    warto dla takiego efektu !!!Prezenty stworzone własnymi rękami chyba cieszą najbardziej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny pled, wcale bym nie miała nic przeciwko takiemu pledowi:)))) zazdroszczę żeniuchom:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały pled i cudowny prezent.Kilka lat temu zrobiłam taką dużą kapę na podwójne małżeńskie łoże , robiłam rok 168 kwadratów 21 x 21 cm i po roku zobaczyłam sfilcowany glut , aż się popłakałam ze złości.Mam nadzieję ,że dałaś instrukcję "łopatologicznie" jak prać .Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  16. Krysiu, pledzik przepiekny, super kolorystyka:) Pozdrawiam cieplutko i milego tygodnia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęściarze z tych Twoich Dzieci :)))
    Piękny pled :)
    Miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny !!! Że ja nie mam serca do szydełka :/ Podziwiam i patrzę sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No Krysiu jestem oczarowana Twoją pracowitością.....Tyle dłubania musisz mieć dużo cierpliwości....Gorące buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale się napracowałaś!! piękny pled w pięknych kolorach!!

    OdpowiedzUsuń
  21. łał kawał pledowej roboty i to jakiej wspaniałej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Przyzwoicie" to mało powiedziane> Jest PIĘKNY !!!!! MAją szczęście młodzi do takiej mamy;)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  23. Domyślam się, że pled ma specjalne przesłanie.... ;))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny pled!!!przepiękne kolory!!!Kwadraty łączyłaś szydełkiem czy jakoś innaczej?Czeka mnie tez zszywanie kwadratów.Można wiedzieć ile kwadratów jest na szer. i na wysok.?:D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję -arcydzieło w pieknych kolorach !

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantatsyczne kolory a rozmiar robi wrażenie:)
    Widzę że te kwadraty robią furorę w tym roku na blogach.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolory - wspaniale się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  28. To musiało być pracochłonne,ale jak zwykle u Ciebie efekt oszałamiający! Młodzi na pewno będą zadowoleni!Wzór i kolor świetny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale się narobiłaś - ale efekt powalający :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  31. cudny!! wyobrażam sobie ile pracy musiał kosztować:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja właśnie wczoraj korzystając z twoich wskazówek zaczęłam uczyć sie robienia kwadratów...ten pled jest zjawiskowy:)))....i te kolorki...już widzę radość żeniuchów:))))

    OdpowiedzUsuń
  33. jej,jest tak sliczny,ze bym w ramki go oprawila !!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny, ale najbardziej to podziwiam cierpliwość do tego. Miałaś trochę pracy! ja bym wysiadła!

    OdpowiedzUsuń
  35. Łał! Robi wrażenie!!!
    Na pewno będzie wspaniałą pamiątką dla Młodych :)
    A przy okazji, życzę Młodej Parzy szczęścia i miłości na nowej drodze życia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cuuudowny:) Napracowałaś się, ale jest zjawiskowy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szukałam pomysłu na pled i wyguglałam Twój. Taki piękny!!! Miałam Cię pytać z jakiej wełny, ale już poczytałam sobie w komentarzu. To napisz mi tylko, czy robiłaś to szydełkiem 3,5? Jak dobrać szydełko, by pled nie był zbity tylko taki "zwiewny"? Czy jeśli zastosuję grubsze, to się kwadraty nie rozciągną? Szukam dalszych Twoich postów o pledzie, pa pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Motylku:) Już nie pamiętam rozmiaru szydełka, ale zdaje się, że było to szydełko r 3,0
      Większość robię 3,0 bo jest dla mnie takie najbardziej poręczne. Musisz sama wyczuć. Jeśli weźmiesz za małe szydełko, kwadrat będzie zbyt sztywny. Jeśli za duże, będzie taki sflaczały. Poza tym na metce włóczki producent zwykle sugeruje grubość szydełka i drutów:) Mam nadzieję, że pomogłam:))))) Pozdrawiam

      Usuń
  38. Piękny! Ja planuję zrobić coś na drutach, jednak mam wątpliwości co do włóczki...

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny, chciałabym taki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Sliczny, chetnie bym sie takim opatulila :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Chcę zrobić taki sam przy wykorzystaniu włóczki https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Paris/43 z której lubię robić absolutnie wszystko. Następnym moim dziełem bedą już rzeczy bardziej przydatne na wiosnę, gdyż powoli zima będzie się kończyć. Oczywiście ta sama włóczka zostanie do tego wykorzystana.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...