odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

wtorek, 3 kwietnia 2012

♥ ŻÓŁTY, ALE NIE KURCZAK.....

tylko, uszyty rzutem na taśmę, królik, a raczej panna królisia.

 ♥

ŻÓŁTY  wabi nas wiosną. Gałązki forsycji, które wstawiłam  w domu do wody, nie zakwitły. Chyba wymarzły pąki kwiatowe. Wypuściły już listki, a kwiatków ani, ani. Już tak kiedyś było.

Musi być coś na żółto. Oto jest.


Żółte ogrodniczki, na nich kolorowe serduszka z żółtymi kokardkami

                                 Królisia   na    rzeżuchowej    grządce. 


Trochę zmartwiona, bo rzeżucha przerosła i zaczyna się wykładać. Do soboty  przewróci się.


Co tu zrobić???????????????




Jeszcze chwila  namysłu  .......



Zapada decyzja...



Trzeba iść do ogrodnika po nasiona.
Posiana dzisiaj, do soboty będzie akurat  !!!!!
Ta się nie zmarnuje. Jest pyszna i na pewno ją spożytkujemy. Do sałaty, do ogórków, na kanapki, do rzodkiewki, do zupy, do jajek, do białego barszczu na święta...............................................................

    P Y C H O T K A  !!!

I to już koniec mej rzeżuchowej opowieści
Witam serdecznie nowych gości
Dzięki za miłe słowa pod ostatnim postem. Mam nadzieję, że babka się uda   :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do następnego razu :)

20 komentarzy:

  1. Jednym słowem uradzaj w tym roku czeka Ciebie! ;)
    U mnie nic żółtego nie ma bo ja nie przepadam za tym kolorem ale to nie znaczy, że królisia mi się nie podoba.
    Mogę napisać, że nawet bardzo mi się podoba, zresztą jak wszystko co szyjesz!
    Buziak wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeżuchowa opowieść, aż zapiera dech w piersi Hihihihihihi.Panna Królisia jest urocza. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczek jest piękny w tych zółtych ogrodniczkach.
    Rzezuchowa opowieść bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało ,że ładna ta Królisia to jeszcze pomysłowa.Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic tylko taką tulić, ściskać, całować! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super króliś! fajniejszy niz wszystkie żółte kurczaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też pomyślałam o wysianiu nowej:))) Ja dopiero dziś owies posiałam hi,hi, wątpię czy wyrośnie, ale mam jeszcze zieloną trawkę dla kota, najwyżej będzie tylko ta:))) Królisia bardzo wiosenna:)) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny kroliczke i jak jej dobrze w zoltym, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny króliczek!! I jaka fajna sesja zdjęciowa:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Królisia prawdziwie wiosenna!Nie mogę się nadziwić,jak dokładnie szyjesz ubranka swoim królikom.Ha ha z rzeżuchą u mnie identyczna sytuacja.Rano posiałam już nową.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Królisia jest prześliczna w swoich żółtych ogrodniczkach.Widzę,że i TY tak masz ,że im bliżej świąt to pragniesz żółtego, bo pamiętam ,że w ubiegłym roku też tak było ( zresztą ze mną jest podobnie :) ) Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Królisia śliczna w kurczaczkowym kolorze:)
    Moja rzeżucha tez się położyła, ale już druga rośnie:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna ta królisia, już się stęskniłam za Twoim szyciem a tu proszę jest taki cudek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna królisia na święta :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Królik taki słoneczny przyda się na te śnieżne święta zamiast ciepełka i słońca Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. We are an online and retail dealer and distribution center based in USA. We specialize in providing quality firearms and accessories to registered buyers

    beretta px4 storm for sale

    sig sauer p938 for sale

    glock 30 for sale

    beretta for sale

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...