odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

poniedziałek, 28 listopada 2011

Kolekcja świąteczna i fuzja blogowa

Ludki czekają już na swoje nowe ubranka. Dopiero jak je odzieję, to będzie widać kto i co.


Zabrałam się do pracy i oto efekty

Przypomina mi się dzieciństwo. Chwile, kiedy ręcznie szyłam ubranka dla lalek. Najpierw tych szmacianych, potem plastikowych golasków. To był cudowny czas. Szczęśliwy i beztroski. Wielki koc rozłożony w ogrodzie pod starą jabłonką, kuzynki, pełno szmatek i  igła , która zawsze robiła dziurę w środkowym palcu prawej ręki.
Ale jazda:)))










Powiecie - oszalała baba. Dopiero dzieli, już łączy. Po prostu nie daję rady.
Przekonałam się, że  tak mi wygodniej. Zmieniłam tylko tytuł bloga z "włóczkowe rarytasy dla dużych i małych" na
"włóczkowe rarytasy i nie tylko". I niech tak już zostanie :)
Pozdrawiam i zapraszam niebawem :)

7 komentarzy:

  1. Jakie słodziaki , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja babcia była krawcową i z nią siedziałam w ogródku pod drzewem na kocyku. Jadłyśmy ogórki z miodem i szyłyśmy ubranka dla lalek... To były czasy... Twoje ludki są tak sympatyczne, że nie sposób nie uśmiechać się na ich widok :-)))Pozdrawiam. Przesyłka w drodze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak miałam - podwórko, trawka, kocyk, szmatki, igiełki, niteczki, nożyczki, lalki i misie :DDD I jeszcze robiłam pokoje z pudełek po butach, wycinałam okna, w których "zawieszałam" firanki z własnoręcznie robionych wycinanek z papieru śniadaniowego (bo był cienki i biały). A jak to mi się podobało!

    Pozdrawiam, I.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam tez tak wygodniej zagladac na jednego bloga, a nie na dwa:)Fuzja wiec wyjdzie wszystkim na dobre:)Piekne lale. Siedza sobie grzecznie, tylko doszyj im usmiechy, bo sa smutne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może troszeczkę, ale to My się do nich uśmiechamy.
    Pierdruty - przypomniałaś mi o domkach z pudełek. W ten przedświąteczny czas Wszyscy robimy się bardzo sentymentalni.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...