odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

piątek, 14 października 2011

Pierwsze koty za płoty

Rękawiczek z jednym i z pięcioma palcami zrobiłam w swoim życiu wiele par, ale było to dawno temu. Kupiłam wczoraj w pasmanterii włóczkę Yarn Art Merino Tweed 329 ( 46% wełna, 46% akryl, 8% wiskoza ). 100G - 280 M. Przyszło mi do głowy żeby sprawdzić tę włóczkę w e-dziewiarce.
I co odkryłam. Otóż, przede wszystkim, kolor na żywo jest o wiele ładniejszy.
To prawdziwa, mocna, głęboka czerwień.
"Ciapki" w kolorze: czarnym, beżowym, brązowym.
 Pojawiają się też delikatne, czarne i beżowe niteczko-włoski.
Cena na korzyść e-dziewiarki, ale to jakby normalne.
Włóczka bardzo przyjemna w dotyku. Producent zaleca druty nr 4.5 
Ja zaczęłam robić na nr 5 i moim zdaniem jest ok. 





Zaczęłam wyżywać się "warkoczowo" . Sama sobie podniosłam poprzeczkę wybierając narzędzie pracy. Na początku było trochę ciężko, ale metodą drobnych kroczków doszłam do wprawy.
Zrobiłam do kciuka i tu zaczęły się schody. Jak to było? Zaczęłam szukać u Antoniny, bo tam jest wszystko.
 Jakoś poszło do przodu. Formowanie kciuka zaczęłam od razu. ( dobierałam oczka na bieżąco ).
Zrobiłam już tyle



                                 

                                                       Jak skończę, to się pochwalę.

                                 Pozdrawiam serdecznie i dzięki wszystkim za odwiedziny :)))

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się włóczka, lubię czerwoności i jeszcze te piegi w niej...fajnie wygląda! Ciekawa jestem efektu końcowego, dobrze Ci idzie zdolniacho:))) Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Włóczka świetna i super Ci wychodzi !Może jak skończysz wrzucisz opis?

    OdpowiedzUsuń
  3. Może przy drugiej rękawicy pokuszę się o stworzenie opisu, bo robię te rękawiczki
    "z głowy" Dzięki za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna włóczka, jak by coś poszło nie tak zawsze można zrobić mitenki, bardzo teraz modne. Trzymam kciuki i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wychodzą!! Czekam na efekt końcowy :o))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście u Antoniny jest wszystko. Ale jeszcze tutaj jest ładnie wytłumaczone.http://domklary.pl/www/?p=251

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie rosna rekawice, a u mnie urosl pierwszy w zyciu chleb. Sama zajrzyj:)Cmok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta włóczka. Super z niej tworzysz. Czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. no to czekam :)
    przejrzałam blog i ...super prace pokazujesz
    więc zostaje :)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...